Informujemy, że zasady organizacji imprez zostały wprowadzone Zarządzeniem nr 178/2019 z dnia 04.11.2019 r., Rektora SUM w sprawie wprowadzenia Regulaminu organizacji i przeprowadzenia imprez na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
POZNAJ ZASADY SKŁADANIA WNIOSKUO ORGANIZACJĘ IMPREZY O CHARAKTERZE IMPREZY NIEMASOWEJ
1
Organizator składa do Działu Karier Studenckich i Promocji Wniosek na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 178/2019, nie później niż trzy tygodnie przed planowaną datą wydarzenia.
2
Do wniosku należy dołączyć szczegółowy program wydarzenia.
3
Wnioskodawca może zostać poproszony o przekazanie dodatkowych informacji na temat wydarzenia.
4
Dane podane we wniosku będą przetwarzane wyłącznie w związku z niniejszą procedurą i nie będą udostępniane innym podmiotom.
5
Decyzję o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie imprezy wydaje Rektor albo właściwy Prorektor. Decyzja przekazywana jest w formie pisemnej.
INFORMACJE OGÓLNE
1
Imprezą jest każde przedsięwzięcie podejmowane poza programem kształcenia i poza działalnością dydaktyczno-naukową polegające na zgrupowaniu osób, organizowanym w celach artystyczno-rozrywkowych, sportowych, kulturalnych, integracyjnych oraz naukowych.
2
Organizatorem imprezy jest wskazany w zgłoszeniu kierownik jednostki organizacyjnej Uczelni, przewodniczący organu samorządu studenckiego lub doktorantów, reprezentanci uczelnianych organizacji studenckich oraz działających przy Uczelni stowarzyszeń. Organizatorem może być również członek wspólnoty SUM.
3
Uczestnikiem imprezy jest każda osoba biorąca udział w imprezie, niezależnie od charakteru uczestnictwa, w szczególności uczestnikami są również osoby biorące udział w przeprowadzeniu imprezy, w tym osoby należące do służb porządkowych organizatora.
4
Za przygotowanie, przeprowadzenie oraz bezpieczeństwo imprezy odpowiada jej organizator, który jest zobowiązany poinformować uczestników o przepisach porządkowych, a także wskazać oznakowane wyjścia ewakuacyjne.
5
Organizator odpowiada za to, aby w imprezie nie brała udziału większa liczba uczestników niż zadeklarowana w zgłoszeniu imprezy.
6
Z ważnych powodów, w szczególności w razie pojawienia się zagrożenia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie, Rektor/Kanclerz mogą przerwać imprezę lub nakazać ewakuację uczestników imprezy w trakcie jej trwania.
JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK?
w formie tradycyjnej:
Dział Karier Studenckich i Promocji SUM w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
w formie elektronicznej:
awilk@sum.edu.pl