Warto wiedzieć - Jak napisać dobre CV ?

Jak napisać dobre i skuteczne CV, które zostanie zauważone przez rekrutera ?

 

Oto kilka podstawowych informacji:

  1. W tytule nie pisz Curriculum Vitae, ale podaj swoje imię i nazwisko.
  2. Pamiętaj, aby w dokumencie umieścić krótkie podsumowanie zawodowe/naukowe (Skuteczne podsumowanie zawodowe odpowiada na trzy pytania: kim jesteś, jakie są Twoje osiągnięcia oraz jaki jest Twój cel zawodowy)
  3. Nie masz obowiązku podawania adresu zamieszkania.
  4. Twój adres mailowy powinien brzmieć, jak najbardziej profesjonalnie lub zgodnie z profesją w której się specjalizujesz.
  5. Podaj link do swojego profilu na profesjonalnym portalu zawodowym np. Linkedin
  6. Pamiętaj o klauzuli dotyczącej przetwarzania danych, bez tego rekruter nie może rozpocząć procesu rekrutacji.
  7. Niech Twoje CV będzie oryginalne graficznie, ale i estetyczne wizualnie. Rekruter dostaje dużo dokumentów, więc warto przykuć wzrok.   

 

Nie wiesz, jak napisać dokumenty aplikacyjne? Chętnie Ci pomożemy!

 

Skontaktuj się z doradcą zawodowym w Biurze Karier (Dział Karier Studenckich i Promocji Uczelni) pod numerem telefonu: 32/ 364 10 93, lub napisz maila dturska@sum.edu.pl.